За вашим запитом нічого не знайдено. Спробуйте уточнити запит

Загальна інформація

Купуючи товар в інтернет-магазині сантехніки «Стевіан», Ви можете бути впевненими в тому, що ми діємо в рамках чинного Законодавства України, в тому числі ЗУ «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991р. №1023-ХII. Відтак, Ваші права як споживача повністю захищені.

Продукція в нашому Інтернет-магазині має офіційну гарантію від виробників та підлягає обслуговуванню в авторизованих сервісних центрах виробника. Перевірка комплектності та відсутність дефектів у виробі проводиться у присутності споживача при доставці товару кур'єром або на офісі у разі самовивезення.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на періодичне обслуговування, ремонт та заміну деталей у зв'язку з їх моральним зношуванням.

При отриманні замовлення обов’язково уважно огляньте покупку в присутності кур’єра. Якщо Ви помітили зовнішні пошкодження товару (сколи, подряпини, потертості) або товар не відповідає параметрам замовлення – не відкриваючи упаковку, повертайте замовлення кур'єру, ми обов'язково його замінимо. Претензії щодо зовнішнього вигляду товару приймаються тільки в момент доставки (отримання товару).

Окрім того, згідно п.3 ст.4 Закону України «Про захист прав споживачів», перед початком експлуатації товару споживач зобов'язаний уважно ознайомитися з правилами експлуатації, викладеними в документації на товар. Також споживачі зобов’язані користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених в експлуатаційній документації.

Повернення (обмін) якісного товару

Згідно ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», товар належної якості (без дефектів) можна повернути чи обміняти упродовж 14 днів, не враховуючи дня покупки, за таких умов:

  • товар не був у експлуатації і не має механічних пошкоджень, слідів використання: подряпин, потертостей, сколів, слідів відкриття товару; немає слідів попадання рідини у виріб або на упаковку, документацію;
  • цілісність комплекту та упаковки не порушена;
  • збережені всі пломби та ярлики;
  • збережені документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція чи товарний чек, який підтверджує оплату).

Повернення (обмін) товару неналежної якості

Товар неналежної якості – товар, який містить недоліки. У разі, якщо товар не працює – обмін чи повернення товару проводиться тільки за наявності висновку сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені, заводський брак, або неможливість гарантійного ремонту.

Зверніть увагу!

Відмінність елементів дизайну чи оформлення від заявленого на сайті опису не є ознакою неналежної якості. Справжні кольори виробів можуть відрізнятися від кольорів та відтінків на сайті, залежно від особливостей кольоропередачі вашого монітора (дисплея).

Повернення товару в повному обсязі (зазначеному в розрахунковому документі) можливе упродовж 14 днів без урахування дня покупки

Зверніть увагу!

Для повернення товару упаковка повинна бути обов’язково збережена, інакше обмін/повернення товару неможливий! З вами зв'яжеться менеджер для уточнення деталей.